Deməli bizim bir yoldaş Baki Sigorta şirkətinə getdi amma gözləmədiyimiz münasibət ilə qarşılaşdıq.Deməli bizim yoldaşın avtomobili hadisə nəticəsində ziyan çəkib. Zərər vuran tərəfin avtomobili Ateshgah Insurance Group da icbari sığortalıdır. Zərər çəkənin avtomobili isə Bakı Sığorta şirkətində. Nəysə prosedura görə növbəlilik prinsipinə əsasən birinci zərər vuranın icbarisi ödəniş etməlidir. Məbləğ 5000 dən çox olduğu təqdirdə zərər çəkənin könüllü sığortası qüvvəyə minir. Amma burda Atəşgah sığorta dəymiş olan ziyanı tam ödəmir. Dəymiş ziyandan aşağı məbləğdə ödəniş etmək istəyir. Vətəndaşında hüququ var ki ödəniş və təmir prosesi qane etməsə öz könüllü sığortasına müraciət etsin və avtomobilinə dəyən ziyanı könüllü sığorta qarşılasın. Çünki adam Sığortalanmaq üçün ödəniş edib. Könüllü sığorta ödənişi vətəndaşa etdikdən sonra subroqasiya ilə zərər vuran tərəfin Sığorta şirkətindən ödənişi geri götürə bilir. Nəysə bu məsələ ilə bağlı yoldaş üz tutdu Bakı Sığorta şirkətinə. Xahiş etdim ki orda bir məsul şəxs ilə məni əlaqələndir danışım məlumat alım. Həmin yoldaş hüquq şöbəsindən bir yoldaşa danışmağı təklif etdi. Hörmətli hüquqşünas öncə danışmaq istəmədiyini bildirib sonra telefonu götürərək mənim kim olduğumu və Sığorta anlayışının nə olduğunu soruşdu məndən sonra isə həmən telefonu üzümə söndürdü:)). Mən sadəcə məlumat almaq istəmişdim. Nəysə müştəri məmnuniyyəti, etika, nəzəri bilik və praktiki təcrübə sıfır. Bundan sonra avtomobilinizi sığorta etdirən zaman seçimi düzgün edin. Bu məsələ ilə bağlı aidiyyəti üzrə müraciət edəcik. iki tərəfdən biri ödənişi etməlidir.