Sıgorta sektoru barədə yazan mətbuat səhifələrini izlədikcə, çox tez-tez rastlaşdığımiz məlumatlardan biri də müxtəlif Sıgorta şirkətlərində son alti ayın statistikasina görə, satışların kəskin azalmasi yaxud artmasi barədə məlumatlarla rastlaşiriq. Əksəriyyət üçün bu sadəcə olaraq bir məlumatdir. Ancaq sıgorta sektorunun peşəkarlari üçün yaxud bu sahəni öz biznes dairəsi hesab edənlər üçün bu kimi məlumatlar ciddi araşdirma tələb edən bir siqnql olmalidir. Sıgorta şirkətlərində nə baş verir. Niyə şirkətlər birdən-birə satiş itirir yaxud heç təsəvvür edə bilməyəcəyin bir şirkət satiş üzrə rekord vurur? Məsələnin çox ciddi səbəbləri var… Ən böyük problem Şirkətlərin marketinq siyasətinin düzgün qurulmamasidir. Bu özünü nədə göstərir? Bir də görürsən ki, şirkət rəhbərliyi bilinmir nə səbəbə yaxud özünü kiməsə göstərmək üçün, nə yolla olursa olsun, satişi artirmaq barədə göstəriş verir. Menecerlər qollarini çirmalayir və müxtəlif yol və vasitələrlə digər şirkətlələ çalişan agentləri cəlb etməyə başlayirlar. Qisa zamanda satiş rekord vurur. Rəhbərlik o vaxt ayilir ki, satiş rekord, ancaq qəzaların sayi ondan da rekord. Gəl indi çatdir, ödəniş elə.Və satişa STOP… Stop komandasi isə bir ayri problem yaradir. Vəsait daxil olmur, hadisələrin sayi isə həndəsi silsilə üzrə artmaqda davam edir. Nəticədə müştərilər süründürülür, ödənişlər gecikdirilir, qiymətləndirmə müştərinin xərcəlindən daha az hesablanir və s… Nəticəsi isə hamiya məlumdur. Sigorta sektoruna etimadsızlıq… Digər bir səbəb Şirkətlərin müxtəlif yollarla cəlb etdiyi menecerlərə qarşi haqsizlıq etməsi yaxud loru dildə desək, onları aldatması… Söz verib gətirirlər və ayin sonu val dəyişilir. Menecer də başinin dəstəsin yigib gedir başqa bir şirkətə. Beləcə Sigorta bazari öz maraqli və məzmunlu günlərini yaşayir.